Wednesday, October 31, 2012

teringin main lg.....

Assalamualaikum...

      Tetibe aku teringat balik game yg selalu dulu aku main dgn membe-membe aku. korang tau "paintball" kan??
ini la team aku hahaha..aku yg kt belakang tuh tgh angkat "Marker"
      
       Dulu boleh dikatakan aktiviti bulanan aku mase aku keje kat company lame, tp aku dh resign dekat setahun kot. trus dh tak main. setakakat ni aku dh main dlm 5 kali kot. best gile kot tembak2 orang, aku rase geram je nk tembak orang.
team pihak lawan.mmg kne titik la selalu

       Tp rase mcm game ni expensive sikit la, sbb last aku main RM80~90 satu game. dorang bagi 500 bullet. korang pandai2 la save sikit bullet die. ni tak kalau dok main tembak je cpt la abis. tp game ni mmg best walaupun aku penat dgn membe aku menembak masing2 tp kepuasan tu mmg terasa.

team lawan yg diketuai oleh boss lame aku Apis

       

team aku yg diketuai oleh membe aku Farid


       Aku selalu main kat paintball kat Dusun Ali King, Taman Harmonis kg pusu, Paintball park Putrajaya. korang leh check link ni.
cik Zuraidah yg cool, membe aku yg dh mcm comando haha :)
 
Zul berbaju merah dan aku berbaju biru cair bergaya dgn "Semi Auto Marker"

      Buat setakat ni yg terbaik Dusun Ali king la, field tak sempit. games best. Putrapaintball tersgt byk feild, mmg aku letih berjalan la. tp yg rimba harmonis tak berape best tp ok la.tak best aku rasa maybe sebab ade 2 feild je.pastu agak sempit.nk main game ramai org aku rasa tak sesuai.

ni Aroy, aku rase die ni kot yg aku tembak haha...sorry geng!!

       Hujung tahun aku igt nk main balik, so aku plak kne contact geng2 aku yang lame. tgn dh "berketaq" nk menembak orang. tp beb kalau kne kat bhgn kepale korang ke?? kire nye kene kt kulit2 yg nipis..pehhhh korang tau la ape rase. last membe aku perempuan kne kaw2, sian aku tgk. kne kt tepi kaki, abis terkoyak skit kulit die menggelupas..tp still cool die.

gmbr no 1 aku tgh usha line
gmbr no 2 baru jeee nak aim
gmbr no 3 haha sape keje daarrr tembak aku nasib baik kne "marker" je :P

       Ok la aku dh puas ckp. Assalamualaikum.

No comments: