Tuesday, October 30, 2012

anak buah pertama

Assalamualaikum.

   Cuma nk ckp aku gumbira nya rasa hati. biasalah excite dpt anak buah. 1st plak tu. nk dukung rase takut gila kot.

 

Anas Zaqwan nama diberi bergambar bersama my mom " Tok Na "


 
       Lepas ni family Samad's akan menjadi happening kaw2. Umur anas zaqwan skrg 20 hari kot. muda lg. Tp Alhamdulillah anas lahir pada hari Jumaat, penghulu segala hari.

    Bile si anas ni dh bwk balik rumah abis kne picit2 gigit2 dgn sume org. so kebesokannya sume dh pikir ape nnti anas nk panggil?? ehm for sure parents anas die panggil "mama&papa", aku nye parents plak anas akan panggil "Tok Tan&Tok Na" klasik kan? dan aku sendiri anas akan panggil hurmm agak poser la kot.. "Cik Adik" so?? ape ade hal dgn name, bedal je la.

    Skrg ni si anas dh balik kg mama die, kat terengganu. sume dh jadi rindu termasuk aku sendiri. hari 1st aku terpakse pelok bantal busuk anas ni, kononnye mcm rindu tp mmg pn. 2 bulan die kat sane bersama mama die ( kakak ipar aku )

    aku skrg tgh tunggu die balik sni, rindu nk dukung.hurm sabar je la.tak lame lg.

    ok la aku tak pandai sgt nk membebel ni. aku agak2 bile la eh dpt baby, ehmm kawin dlu!!!.

Kun Fayakun” Jadilah! Lalu jadilah, sesungguh Allah swt dh tulis jodoh kita dgn dia lalu kita bersyukur la, kalau tidak pun kita bersyukur dengan ketentuanNya. 

     Assalamualaikum.

1 comment:

Unknown said...

wuhuuuu comel laaa anas . kang kasi peluk cium dari kta yee . hehe