Sunday, October 28, 2012

saya baru buat belogggg.....

Assalamualaikum.

       Hehe bertarikh 28/10/12 kan, aku bukan nak ckp ape pun. tp kadang2 nk jerit gak. " AKU BARU BUAT BELOGG!! " hahaha best kan..agak ketinggalan zaman aku ni kot.pasal sume dh ade blog aku je belom..hurmm so aku tak kisah pn sgt pasal blog ni...
 


amin berkata-kata
     


       Last aku buat blog ni pun time blaja dulu-dulu, kat atas pokok dlu. hurmm tahun 2007 kot?? lame kan..ni baru tergerak balik hati ke hati ni nk buat blog balik. mmg nk katekan 100% aku boleh lupe nk buat blog mcm mne. mule2 mmg nk give up dan agak menyampah sbb aku tak reti nk buat blog. so rilex je bak kate orang ckp ckp kan. hurmm        
 " BELAJAR RAJIN2 LAME2 JADI BUKIT " haha.BETOL tak pepatah tu?

      Oh lupe la plak..dh membebel aku lupe nk cakap pasal resume aku......
aku diberi nama Mohd Amin Bin Abdul Samad, kalau nk di ikut umur. skrg ni aku baru je lepas 25.
aku tak tau la nk ckp mude ke tak. skrg ni masih lg kerja kerja dan kerja. 24jam kerja. tp alhamdulillah, rezeki mencurah2. rumah aku beralamat di Klang je. kat selangor tu. adik beradik aku ade 3.yang aku jadi yang kedua kan. dah la tu ckup pasal aku.....

     Ok... sambung pasal blog. aku kadang2 kagum gak tgk blog orang kan, punyela meriah sgt ade mcm "FUNFAIR" pun ade "berkelip2" "berlagu2" dan yg paling best " BERSEPAH-SEPAH" haha terlampau heavy sgt dgn ads nyee.aduhai. dh mcm jualan langsung. hurmm aku ni kutuk2 blog orang mcm aku nye bgus sgt je. Tapi orang nk ckp ckp je la..aku bt dek je.sbb aku pn tak heavy sgt berBLOG ni time rase nk bt cerita dongeng ke cerita pasal arnab ke baru la update.

    Tp yg buatkan aku nk berblog ni pasal surang ni, die geng aku!! mmg terbaik ar. ari2 dok gelak je dgn die..hurmm aku nk suh die jadi orang 1st yg follow aku hahaha...thanks geng..

    ok la itu saje aku nk membebel hari ni. Assalamualaikum.



     

8 comments:

Unknown said...

awak2 . kagummm ! tahniahh . jadi jugak yee ^.^
lawa header awak , kita punn tak terer nak edit2 macam awak . ehem :)

Amin Samad's said...

hehehe..thanks.1st commentator :)
ala header biase je.ishh awak lg teror aw..kite newbie hehe

Unknown said...

wahhh . best laguuuu :))

Amin Samad's said...

heheh ye ke? ala biase je hikhik

Unknown said...

lain ohh . tak penah ada lagi orang buat lagu nie :)

Amin Samad's said...

hehe sbb tu sye bt... :)

LanaBusyBee said...

ohoooi..ada blog dah dia hahaha...boring main game dh ke? hahaha

Amin Samad's said...

hahah ni la hobi terbaru kahkah...dh letih main game..hahah..