Wednesday, October 31, 2012

abg aku seorang yg baik hati.


Assalamualaikum...

        Hari ni aku bekerja mcm biasalah...bangun tak tentu masa, keje tak tentu mase.tp skali aku dh byk keje mmg tak balik itu rumah la..so nk di jadikan ceritera hari ni aku tak byk keje. yg byk pn td time pukul 2tgh hari membawak ke pukul 6ptg!! mcm hampeh, kepale pecah dok pikiaq problem kat site

aku sgt suke mushroom sup!!!!!

        Hari ni mmg hari yg best, sebab abg aku belanje mkn pizza. hurmm mesti org igt aku gedik2 dok galak tayang gmbr time mkn la. so?? ade aku kisah???. abg aku blnja sbb aku g amik die kt tmpt keje tadi, kunci die kwn die p amik tah letak tang mana. so aku la jadi mangsa. tp sebagai habuan aku PAW die Pizza la hahaha....

chicken supreme. time ni tgh nk usha aweks2 pizza haha

ini suma " Hamba " yang punya HAHA!!


aku geram sgt tgk lengan ayam ni.besar kecik je..aku telan je perangai lengan ni!!
         Blurrrppp..sudah kenyang Alhamdulillah.Jom kite pulanggg......nak pulangg nk pulang....
Assalamualaikum.

1 comment:

Unknown said...

amboiii . sakan dia makan . untunglaa abang baik hati kannn . hehe :P